POBEDI DIJABETES

Dijabetes i maraton

Category: Triatlon (page 1 of 3)

No matter how hard you try, you can’t stop us now !!

Iako su u razvijenijim zemljama osobe obolele od dijabetesa odavno prihvaćene kao ravnopravni članovi društva u Srbiji nije tako. Nivo diskriminacije je daleko manji nego pre 20 godina ali i dalje postoji. Moji prijatelji mene često pitaju-zašto ti stalno pričaš o tome kao da postoji problem?, problem postoji, ne biste verovali u kojoj meri, pogotovo po manjim gradovima-nemogućnost zaposlenja i socijalizacije navodim kao najkritičnije primere.

Continue reading

Ironman Hungary 2011

 

Veoma sam ponosan na ovu trku jer su po prvi put na ovim prostorima trojica dijabetičara učestvovala kao štafeta na jednom Ironman triatlonu.

Continue reading

Tomas, mali triatlonac i veliki primer svima!

Od prvog saznanja da su oboleli od dijabetesa mnogi dozvoljavaju da depresija preuzme njihove živote i počinju da negiraju samu bolest samouništavajući svoj organizam. Ne shvataju da pored štete koju prave sebi stvaraju probleme i svojim bližnjima. Odrasli se ponašaju kao razmažena deca a deca ispadaju puno hrabrija i vedrija i pokazuju nam kako se živi sa dijabetesom. Tomas je jedan od onih koji nam svima može inspiracija i pokazatelj na koji način treba da živimo -hrabro i ponosno.

Continue reading

Nešto na šta nismo navikli…

 

Ostao sam vam dužan jedan članak vezan za moj utisak i treniranje po samom St. Paulu..

Continue reading

Tri or Die

Sutra je Pančevački triatlon. Ja sam danas uradio multisport trening kao uvertiru za sutrašnje takmičenje.

Prvo sam rano ujutro uradio aerobni deo  i pretrčao 15km, kasno sam krenuo, negde oko 07:15 i vrućina me već stigla i to se osetilo na treningu. U šest ujutro je mnogo lepše trčati. Za sve one koji ovo leto hoće biti fit ovo je prva vežba:-))

Posle trčanja ”napadam” drugu vežbu dok još nije upržilo sunce u dvorištu.

Naravno nije IN biti mršav i zato morate nabaciti mišiće i biti jaki, za to predlažem drugu vežbu” anaerobnog-gradivnog karaktera”-cepanje drva,

Dva metra drva dnevno je sasvim dovoljno da izgledate kao maneken sa naslovne strane:-))

Treća trening  jeste vožnja bicikle do prodavnice po piće i ova vežba bi se mogla nazvati ”razvozavanje”.

 U njoj sledi lagano hlađenje tela i priprema za odmor koji sledi. Ovde treba pristupiti taktički jer je cilj ohladiti organizam ali i piće:-))

Posle ovakvih jakih treninga potrebno je nadoknaditi gradivne materije i uneti vitamine i minerale. Naravno i odmoriti mašinu koja se pregrejala a to se postiže sa isključivo hladnim nikako vrućim pićem:-))

Vodite ovih dana više računa kada su treninzi u pitanju, trenirajte ujutro ako možete i izbegavajte najtopliji deo dana. Povećajte unos tečnosti i izbegavajte tešku hranu.

I cepajte kilometre… sa osmehom na licu:-))

Older posts

© 2014 POBEDI DIJABETES

Theme by Anders NorenUp ↑